tiistai 20. elokuuta 2013

Sunny mind makes me happy

Jos kukaan ei huomannu niin muokkailin ulkoasua. En tiiä oonko vieläkää tyytyväinen, mutta koska en oo mitää konewelho niin saa luvan kelvata ainakin hetken. Oon kyllä niin massaa ton galaksi-kuvion kanssa, mutta njäh.
Oon täynnä uutta intoo, ainakin jollain tasolla. Oon pikkuhiljaa alkanu sisäistää mitä kaikkee kivaa onkaa edessä! Ennen kaikkea se wanhojentanssit ja mekon valmistus, josta kuvailen sitten vaihe vaiheelta tänne kuvia aina siihen suurimpaan, eli itse tansseihin asti. Ongelma on mun suuri idea määrä, niitä vaan tulvii, enkä millään voi kaikkee tunkee yhteen pukuun... Asuntoi oon kattellu pikkuhiljaa, kuume niitä kohtaan vaan nousee nousemistaan. Oon sitäpaitsi tehnyt taas tyhmyyksiä, mutta niistä ehkä myöhemmin lisää.

Huomenna juhlistellaan vähän Elisen synttäreitä ja sitten käyn pankissa hoitamassa äipän kaa verkkopankkitunnukset. Myös Kelalla pitäis jossai kohti ehtiä piipahtaa.Tiedossa on viel viikon sisällä reissuu Viikinsaaree ykkösten kanssa ja sit tietty ens viikonlopun kuukausipäivää (taas?) ja teatterilla sivistäytymistä.
Tajusin tänää myös parhaimman asian ikinä: koska koeviikon sijaan on päättöviikko eikä siis varsinaisia kokeita niin voin jopa päästä matikasta läpi!
Juustona leivän päälle oon rakastunu taas uuteen bändiin. Ehkä vähä myöhässä. Dunno. Kuunnelkaa silti.


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti