lauantai 10. elokuuta 2013

Kiitokset

Tänään mä halusin jakaa teidän kanssa semmosen asian, jota en ois enää ikinä uskonu kokevani.
Nimittäin onnen.
Mun tää päivä on suoraan sanottuna ollu aikamoista vuoristorataa, ainakin tunteiden kanssa. Mutta se on silti auttanu mua tajuamaan sen pääasian. Että mä olen jälleen onnellinen. Mä en tarvinnut masennuslääkkeitä, enkä pitkiä sairaalahoitoja tajutakseni sen. Tottakai mussa on vielä korjattavaa. Mä en vieläkään oon sinut itteni kanssa ja pyrin yhä muuttamaan ulkoista olemustani pakkomielteen vallassa. Mutta mä olen silti onnellinen.
Mä haluan jälleen kiittää ihmisiä jotka on ollut mukana kun oon rämpiny eteenpäin ja nyt vihdoin ehkä päässyt jopa perille.

Kiitokset Kiiskille. Ilman sua, mä en varmasti olis näin hyvässä kunnossa.
Kiitos Emmille.
Kiitos Laurille.
Kiitos Katjalle.
Kiitos koko Hatanpään lukiolle.
Kiitos Tuulalle, Ennalle, Noralle & Karolle.
Kiitos Lauralle. Tuu pian tänne sielt puskasta<3
Kiitos Janille & Rikulle.
Kiitos Carolinalle. Oot vahva & ihana, muista se!

Tää postaus on nyt yhtä kiittämistä. Mutta mä halusin vaan ilmasta kuinka paljon teitä rakastan.

Iida<3

Ps. Halusin jakaa vielä jotain ennenkun meen. Nimittäin asunnon, jonka toivottavasti jo tulevana keväänä. Adios Annala. :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti