sunnuntai 25. elokuuta 2013

Alice and her little brother in Wonderland











Tää kuva on tässä vaan mun hiusten takia... ne on kasvanu ihan hervottomasti viime syksystä!









Lauantai-iltaa Eemelin kanssa. Äidillä oli jälleen ohjelmassa ties mitkä kissanristiäiset joten jäätiin kahden kotiin. Leffana Hannu ja Kerttu Noitajahdissa, illan hieno sää käytettiin kuvailemalla. Koska mun veli ei oo kuvaajana kunnostautunut niin mun osalta nää jäi tämmösiks.. säätämisiks. Kuvia oli hurjasti, mutta suurin osa heilahtanu tai muuten vaan rajattu hassusti :D Mallina tää mun pikkunen toimi kumminkin hyvin!
Mun otsatukkaa ei oo kuvissa ihan siitä syystä, etten oo uskaltanu sitä viel siihen kammata pienen leikkausepisodin jälkeen...
Jokatapauksessa, nauttikaa näistä silmiä hivelevistä otoksista meidän kotipihan puustossa, mä suuntaan yhen ihanan kainaloon :>

Iida<3


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti