perjantai 12. heinäkuuta 2013

Hupsis

 Tänään ei suju kyllä nyt yhtään mikään.

Paitsi, että oon ollu taas älyttömän huono bloggaaja, niin tuntuu, ettei mikään tekninen vehje suostu tekeen mun kanssa yhteistyötä. Koitan ladata uutta coveria, mutta loppujenlopuks se katos johki koneen syövereihin, enkä sitä enää löydä. Mitään ette kyllä menetä :D
Koitin tehä myös äsken videon tänne blogiin, mutta sekään ei onnistunut sitten millään tavalla joten luovuin aikeista.

Koko heinäkuu on ihan täynnä hulinaa ja vilinää. Oon tällä viikolla nähnyt Aksua, Ellaa ja Emmiä, tänä iltana suuntaan yöksi Tuulan luo Olkahisiin. Huomenna saan rakkaimman tänne viereen ja sunnuntaina suuntana on Luopioinen kera mahtavimman tyttöseni, Emmin tietty <3 Keskiviikkoon asti ois tarkotus viettää maaseutuelämää, ja sieltä kotiuduttu lähdenkin perjantaina meidän mökille Teiskon pusikkoon Kiiskittimen kanssa. En ois ikinä uskonu, että näin innokkaasti meen paarmojen ja hyttysten ruuaksi, melkeinpä viikoksi putkeen...
Kun mökiltä kotiudutaan niin pääsen onneks seuraavana päivänä reissun päälle, tyttöjen matkalle Tallinnaan. Tiedossa shoppailua, kasvonaamioita, hierontaa ja tietty terasseilla istuskelua. En valita, vaikka kiirettä onkin ja matkatavaroita pitää vaihtaa lennossa, tätähän mä oon odottanu koko kesän!

Hiukset kiittäis uudesta värjäyksestä, juurikasvu tunkee itsepäisesti pintaan. Rusketusrajat on mielenkiintoiset, ainakin nää kengistä jääneet. Selkä odottaa hierontaa, oon varmaan senkin kolhinut jossakin, sen verran vihlasee nousta aamusin ylös sängystä. Lomailu on helkkarin vaarallista, yöttömät yöt varsinkin. Mun kamerakin on taas saanut levätä kauemmin kun on ollut tarkotuksena. Hävettää.

Kuullaan,
Iida <3

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti