perjantai 28. kesäkuuta 2013

Ystävyydestä

Joskus sitä vaan pysähtyy. Sitä pysähtyy hetkeksi, vaikka poimiakseen kukan maasta. Sitten sitä alkaa miettiä omaa elämäänsä. Missä vaiheessa se on nyt. Mitä siitä puuttuu. Millaista se oli ennen.
Mulle on käynyt niin, aika usein tässä viimeisen kuukauden sisällä.
Mä oon usein pysähtyny miettimään, että millasta mun elämä on. Ja millasta mä haluaisin sen olevan. Mä olen tajunnut olevani yksinäisempi kun aikoihin. Mulla on paljon kavereita, joiden kanssa en silti vietä aikaa. Miksi? Mä en tiedä. Mulla tuntuu olevan aikaa vaikka muille jakaa, kellään ei vaan oo enää aikaa mulle. Ehkä se on mun syytä, ehkä mä päästin mun elämän siihen pisteeseen.
Ehkä mä unohdin ihmisiä ja vaivuin itsesääliin.

Totuus on, etten mä aijo jatkaa terapiaa. Mä oon ehkä ymmärtäny ettei musta ole vielä siihen. Mä en osaa vielä kohdata tosiasioita, enkä osaa keskustella mun syömisistä. Mä en osaa puhua mun tunteista.
Nytkin, mä murehdin kahdesta ystävästä, joilla tuntuu olevan mielessä niin paljon muuta, ettei mulle enää oo tilaa. Ja ymmärtäähän sen. Oli mullakin niin, vielä hetki sitten. En vaan osaa kertoa niille miltä musta tuntuu. Ja toisen oon tuntenut koko elämäni.
Mä oon silti kiitollinen, että kumpikin on jaksanut seistä mun rinnalla, kaikkien mun vaikeuksien läpi vanhempien avioerosta masennukseen ja syömishäiriöön. Emmi on kuunnellut mun mieshuolia varmaan enemmän kun kukaan. Eikä sen kaltaista ihmistä oo toista. Joskus mä vaan toivon, että osaisin ilmasta sen useammin. Kuinka rakas se mulle onkaan.

Mulla on paljon ystäviä joista välitän. Joita rakastan. Joita ilman en vois elää. Musta vaan välillä tuntuu, että oon melko yksin näiden tunteiden kanssa. Mä en oo varma, kuinka moni mun ystävistä ajattelee niin. Se voi johtua mun omasta epävarmuudesta, mutta sellanen olo mulla on nyt. Mä en osaa jatkaa mun elämää, jos en tiedä, kuinka moni jatkaa sitä mun kanssa.

Iida<3

2 kommenttia:

  1. Aaaw iidaaa oon tooooodella pahoillani kaikesti jos oon tehny jtn<3<3<3 soittelen huomenna tai tänään sinulle ja tavataan ens viikolla :33

    VastaaPoista