torstai 9. toukokuuta 2013

Onnellisuus

Osotan taas huimaa aktiivisuutta tän blogin kanssa...
Mistä sitten kirjoittaa, kun on onnellinen?
 Mä en halua olla yks iso klisee, joka hehkuttaa miten ihanaa elämä on, vaikkakin just nyt voisin noin sanoa. Mun mieli ei todellakaan ole pelkkää aurinkoa, mutta valoisaa on kyllä. Mulla on niin hassu fiilis, jos omistaisin siivet, oisin jatkuvassa lennossa.
Mä olen ihminen. Ihminen, jolla on niin paljon vikoja ja heikkouksia. Ihminen joka itkee, lähes joka ilta. Mä olen ihminen, jolla on huono itsetunto ja ikuinen ulkonäköviha. Mutta, mä osaan tän kaiken keskellä olla myös onnellinen.  Ja se on paljon,  se on asia, johon en kyennyt vielä kuukausi sitten.

Mikä muuttui? Mä vai mun ympäristö?  En oo varma. Mua ei kiinnosta. Mä haluun vaan nauttia.  Kyllä mä opin kohta syömäänkin.

Iida<3

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti