perjantai 22. maaliskuuta 2013

Be my Nemo.

Staring at the bottom of your glass
Hoping one day you'll make a dream last
But dreams come slow and they go so fast

580722_503129943082700_1779241806_n_large
Only know you've been high when you're feeling low
Only hate the road when you're missin' home
Only know you love her when you let her go



Mulla on tänään hyvä olla. Mä oon saanut kirkkautta mun päiviini, hymyily aiheuttaa oikeasti tunnetta- iloa. 
Mulla on rakkausfiilis. Just semmonen ällösöpöily olo. Mun hipsutettavana on valitettavasti vaan yks mun lukuisista tyynyistä tai pehmoleluista (hiljaa, ei saa nauraa). 

You gotta know that I`m here all alone. 
Wondering if you as low. 
As I do without you oh oh oh
In case you didn`t know.
Since you left me I`ve been miserable. 
Oh why`d you have to go. 
221745_585977724745575_591711066_n_large

Mä rakastan aurinkoa.
 Rakastan hajuvettä ja ripsiväriä.
 Mä rakastan mun hiljalleen punehtuvaa hampputukkaa.
Mä rakastan mun varpaita, vaikka ne onki vammaset.
 Mä rakastan sitä vapauden tunnetta minkä perjantai synnyttää.
 Mä rakastan pitkiä haleja, jollasen mä onneks sain tänään.
Se oli parasta. Mä rakastan tätä päivää.


Iida<3


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti