keskiviikko 16. tammikuuta 2013

Kolme päivää.

Mä en ole oksentanut kolmeen päivään.
Kolmeen kokonaiseen päivään. Tai, en ainakaan tähän tekstiin mennessä.
Vaikka voisi olettaa, että mulla on hyvä fiilis, semmonen "jes, mä olen hyvä ihminen ja parantumaan päin" niin sitä mun fiilis ei todellakaan ole. Mä en tiedä, miksí oon ollut kolme päivää ilman, en osaa selittää, johtuuko se väsymyksestä vai mistä, mutta silti.
Musta tuntuu, että tää teksti vaan pomppii, eikä tässä ole sen enempää järkeä kuin missään muussakaan mun jutussa nykyään. Mä tiedän, että ne ketkä tän lukee, ajattelee mun edistyvän tai on vähintäänkin ylpeitä. Älkää suotta, samaa paskaa tää on edelleen.

Kolme päivää on helvetin pitkä aika tätä nykyään.


Iida<3

2 kommenttia:

  1. Pikku hiljaa. : 3 3 päivää on jo aivan loistava suoritus. Juo hyvää kaakaota, jos piristäis, ainaki muistan siitä sun yhdestä tilapäivityksestä. Se hymyilytti mua. (:

    T: Milla <3

    VastaaPoista