maanantai 19. marraskuuta 2012

Mustat sukat- jokaisella

Heijsun (:
Nyt tuleekin vähän enemmän tekstiä, kun sain vihdoin ajateltavaa. Kiitokset tästä ponnekkaasta ideasta menee Katjalle! <3
Aloitetaan vaikka tästä kuvasta: 

Katja esitti historian tunnilla tähän kuvaan liittyvän mielipiteen, joka mulle itelleni ei ollut juolahtanut mieleen. Ehkä mä oon vähä jälkeenjääny ja blondi, mutta mä tosiaan aloin ajatella asiaa vasta tänään. Me naiset "vaaditaan" noita ylläolevia asioita, mutta silti.... Jos mies tekee noin muille tytöille, on naiset väistämättä mustasukkasia. Eikä kannata yrittää ajatella "ei en mää oo" koska kyllä, ihan varmasti jokainen on edes jonkinverran. Minä itsekin, myönnän. Me sanotaan noin ja kyllä, mun kohdalla paikkaansa pitävä, mutta silti, kuinka moni voi käsi sydämellä vannoa ettei toi kuvassa esitetty lausahdus tosielämässä vihlaisis, edes vähän?
Niinpä.
Joten siis, itse kannatan ajatusta, että tyttö ja poika voivat olla vain ystäviä, ehkä jopa parhaita kavereita, mutta silti, se on tehtävä hyvin selväksi sille, kuka lopulta sun kanssas seurustelee. Mä oon ehkä tehnyt sen virheen aikanaan, mutta myöhäistä katua. Ainakin opin kaiken kantapään kautta.

Iida<3


1 kommentti:

  1. http://shinigamibunnyworld.blogspot.fi/2012/11/liebster-blog.html
    hei heitin sulle tuommoisen palkinnonpoikasen, käys kurkkaamassa :3

    VastaaPoista