maanantai 15. lokakuuta 2012

The sound of silence.

Sitä mä juurikin tarviin. Hiljaisuutta.

Mun päässä hakkaa 200 000 asiaa yhtä aikaa ja jokainen niistä vaatisi mun täyden huomion ja keskittymiskyvyn. Mun pitäis tälläkin hetkellä lukea matikan uusintakokeeseen ja ranskan sanakokeeseen, mutten saa rauhaa mun ajatuksilta. Onneks huomenna on viimeinen päivä ennen lomaa. + Tein tänään ehkä spontaaneimman teon ikinä ja värväsin itelleni piano-opettajan! Kuullostaa viralliselta, mutta siis ystäväni Lauri lupasi opettaa mua soittamaan koulun kellarissa olevaa flyygeliä ja ootan jo innolla, sillä pianon soittaminen vois oikeesti olla kivaa! :c Osaan kitarasta jo niin paljon asioita, että nyt on aika tarttua uuteen haasteeseen. Parasta on ehkä kuitenkin, ettei tää oo semmosta niin tosissaan opettelua, ei tarvii rientää joka päivä samaan aikaan opettelemaan yms. Tää on vaan vapaata, omasta halusta alkavaa opettelua.

Olenpas virallinen tänään. Jokatapauksessa, ehkä mun pitäis nyt tarttua siihen matikan kirjaan ja koittaa hetkeks rauhoittaa mun pää.
Iida<3

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti