perjantai 26. lokakuuta 2012

Ei mun suunnitelmissa ollut avun tarve,

Heipsun (:

Kuten moni on varmaan lukenut facebookista, niin kyllä, lunta saatiin taas maan täydeltä yön aikana...
Itehän en tykkää talvesta yhtään, joten siis tää vuodenaika ei tosiaan ollut odotettu. Kokoajan palelen muutenki, en kaipaa mitään -20 asteen pakkasia :--D

Sain tosiaan psykologiajan varattua nyt itelleni. Tuun katuun tota viel miljoonia kertoja tässä välissä, koska "eihän mussa ole mitää vikaa"- ajatus hiipii sillontällöin mun päähän. Ajanhan sain tosiaan joulukuulle.
Joulukuulle.. Mä tarviin sitä nyt.

No mutta, sainpahan kuitenkin ajan. Ehkä mun elämän yks vaikeimmista teoista, niin hullulta kun se kuulostaakin. Ei tässä näin pitänyt käydä. Iida ja psykologi kuuluu samaan lauseeseen vaan ammattihaaveen puolesta.
Ei mun suunnitelmissa ollut avun tarve.
Iida<3

2 kommenttia:

  1. mee kuraattorille, mä sain sinne meinaan ajan heti ens tiistaille.. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Saatan saada ajan koeviikolle jo, mutta eiköhän tässä selvitä sinne psykologille asti (:

      Poista