keskiviikko 8. elokuuta 2012

Sijaisäiti

Heijs :)
Tänään on ollut tosi kurja keli D:
Heräsin jo 08.00, oon ylpee ittestäni, ehkä mää saan mun sisäisen herätyskellon kuntoon maanantaiksi!
Toivon todella, ettei tuolla ala satamaan, mun pitäs skopailla Tuulalle, vähän iltaa viettään ;)
Jään kyllä yöksi, että sinänsä jos illalla sataa niin ei haittaa. Mutta kylmä on!! Palelen tunnetusti muutenkin tosi herkästi ja nyt kun ulkona on 13 astetta lämmintä.... Hyyrrrrrr, pitää kaivaa talvivaatteet esiin :D

Tosiaan mun oli tarkotus vaan tulla lisäileen kuvia, joita nappasin tästä aamusta. Mutta yllättäen eilen saapui uutinen, joka mun on pakko nyt jakaa! :) Eli siis, kuten aiemmin mainitsin, saatetaan saada sijaislapsi. No, prosessi on nyt virallisesti alkanut, saatiin eilen iso kirjekuori, jossa oli erilaisia vihkoja ja tutustumisoppaita sijaisvanhemmuuteen. Sisällä oli myös kaavakkeita, jotka pitää sitten täytellä ja lähettää takaisin. Juttu käsitellään jossain kokouksessa, sitten saadaan tietää kelpuutetaanko meidät sijaisperheeks!
Oon jo tooosi innoissani, ois ihanaa jos tulis joku pieni ja koska tää on hyvä juttu, hyväntekeväisyyttä :)
Tuntuu nii hyvältä tarjota jollekkin lapselle mahdollisuus kotiin :--)
Hihi <3
Mutta nyt niitä kuvia! ::)
Tää on siis otettu junasta eilen, kun tultiin Helsingistä! Toi on se meidän VIP-istumapaikka :D

Ostin ton harmaan paidan eilen, Weekdaysta, 24e :) Muita ostoksia kuvailen sitten myöhemmin!





Have a nice day <3
Iida<3

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti