sunnuntai 26. elokuuta 2012

Be proud.

Aamuja :)
Oon kirjottanu tästä asiasta ennenkin blogiin. Ulkonäköpaineista. Oon kannustanu kaikkia oleen oma ittensä, sillä jokainen meistä on kaunis ja jokainen tyttö on oman elämänsä prinsessa.
Oon kannustanut teitä hymyilemään, sillä se on kaunein mahdollinen asuste, mitä voi olla.
Ja sitten mää ite kumoan tän kaiken täysin ympäri.
En pysty elään ajattelemalla noin. En pysty kattoon itteäni peilistä ja hymyilemään vaan siks miltä näytän.
Mää rikon mun omia ajatuksia vastaan.

Mä oon tosi onnekas, sillä oon löytäny aivan mielettömän ihanan ihmisen mun rinnalle. Se tukee mua, ja tiedän, että se ajattelee just päinvastasesti mun kanssa. Se ajattelee niinkuin pitäiskin. Jokainen on kaunis.
Mä en haluu päästää siitä irti.

En mä oikeasti ajattele, että on olemassa joku täydellinen ulkonäkö malli tai jotain vastaavaa. Mun päämäärä on tuntee itteni hyväks, ja hyväksyä itteni. Ja mä en pysty. En vielä aikoihin.
Tunnen itteni nyt iha saakelin tekopyhäks, mutta ei se oo tarkotus. Mä haluun, että ihmiset on tyytyväisiä itteensä, mä en haluu että muille käy näin.

Be proud of being you. I'm on my way.
Iida<3


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti