keskiviikko 25. heinäkuuta 2012

Outta my head

Heij!
Ei mulla oikeen oo mitään kertomista tai sanomista..
Tuleva perheenäiti Miss Nyblom on tän aamun aikana maalannut yhden seinän kahteen kertaan, siivonnut vessat, imuroinut, juonut neljä kuppia kahvia huonosti nukutun yön jälkeen ja saattanut yhden miukuvan kissan eläinlääkäriin...

Tunnin päästä lähden ajeleen Tuulalle, tiedossa on tyttöjen ilta Tuulan ja Ennan kanssa. Mulla on ollut kauhee ikävä kumpaakin neitosta, Tuulaa varsinkin, siitä on kuukausi kun nähtiin viimeks, neiti kun oli Amerikassa...

Eilinen meni oikeestaan pitkälti aika sumussa... Mä toivon että tein oikeen ratkasun, toivottavasti osaan selvittääkkin kaiken. Ihmissuhteet on aina vähä kakspiippunen juttu.
Oon jo pahoinvoiva tästä kahvin määrästä, nukuin tosiaan sellaset kuus itkun täyteistä tuntia viime yönä.
Onneks mulla on paljon ihania kavereita ja ystäviä ympärillä. Erityiskiitokset menee Rikulle, tällä kertaa.
Tuleva syksy tuo tosi paljon muutoksia tullessaan..
Ainakin tällä tietoo. Paitsi että meidän äiti jää varmaan virkavapaalle vuodeks (syksyllä tai keväällä) saatan saada uuden perheenjäsenen.
Äiti on suunnitellu sijoituslasta, sellasta alle kouluikäistä, jopa alle vuoden vanhaa.
Oon täysillä mukana ja innoissani, mutta samalla vähä hämmentyny... Tai siis, onhan se suuri askel ja siitä on paljo vastuuta. Ja sitten kun sen joutuu jossai kohti antaa pois..

Saa nyt nähdä miten käy :--)
Have a great day, my loveones <3
Iida<3

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti