torstai 19. heinäkuuta 2012

Mitä tehdä kun voimat on loppu?

Mää en tiedä enää mitä mun pitäis ajatella ja tuntea. Oon menossa lukioon syksyllä, olin ylpeänä alottamassa sen poikaystävän ja meidän yhteisten poikapuolisten kaverien rinnalla. Ja nyt kaikki menee nurin niskoin. Mun masu vääntelehtii ja valittaa. Tää ei oo oikein.
Miksi kaiken pitää olla niin vaikeeta? Miksei tunteet voi jatkua samana ikuisesti?
Miks ihminen on muuttuva.

Musta tuntuu että mä koittaisin epäonnistuen huijata itteeni. Mää tiesin jo alusta asti ettei tää kestäis miljoona vuotta, ja nyt mua hävettää...
Miksi kaikkeen ei voi vaikuttaa tahdon voimalla?
Mua hävettää, että oon pitäny tän kaiken salassa, sisälläni niin kauan. Oon valehdellu itelleni.

Miksen vois olla taas pieni lapsi, jota joku ohjais. Joku kertois aina mitä pitää tehä. Kertois pelin säännöt.
Ettei tarvis aina hävitä.
Iida<3

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti