lauantai 14. heinäkuuta 2012

Lentäviä ajatuksia

Oon ollut ties minkä värinen. Vaalea, brunette ainakin miljoonassa eri sävyssä, porkkanapää, punapää ja nyt violetin-punainen. Väriä elämään eikös se niin ole.
Hiusvärin vaihto on kuin uusi identiteetti. Joka kerta kun oon värjännyt hiukset, musta tuntuu, kun oisin uudesti syntynyt. Hölmöä, eikö?
Kun olin vaalea, tunsin itseni pieneksi. En fyysisesti vaan henkisesti, olihan se mun luonnollinen hiusväri. Värjäsin ruskeaksi. Tunsin itteni vähän enemmän fiksuksi (toiveajattelua) sekä vähän isommaksi, hieman kasvaneeksi. Porkkana sai mut tunteen itteni vahvaksi, Peppi Pitkätossu meiningillä. Punaiset toi mulle itsevarmuutta, edes pikkusen. Ja nyt tää tumma. Ekana mulle iski emofiilis :--------D forgive me.
Mutta nyt.. Mää en tiedä. Mulle tuli vastuullinen olo. Hassua miten hiusväri saa mussa aikaan kaikkee tämmöstä. Oonko ihan pimeä vai vaan seonnut lopullisesti?

Oli muuten eka kerta, kun en alottanut tervehtimällä teitä.
Iida<3
P.s Tässä vielä jotain joka vie teiltä yöunet. Lupaan.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti